Kandydat Kandydat
  • Home
  • O Uczelni
    • Wydziały / Filia
    • Wirtualny spacer
    • Domy Studenta
    • Wsparcie finansowe
    • Wyjazdy studenckie
    • Samorząd Studencki
    • Organizacje studenckie
  • Warunki rekrutacji
  • Kierunki
  • Opłaty
  • Komunikaty / Listy
    • Analityka medyczna
    • BHP – ochrona zdrowia pracujących
      • studia I stopnia stacjonarne
      • studia I stopnia niestacjonarne
    • Biotechnologia Medyczna
      • studia I stopnia stacjonarne
      • studia II stopnia stacjonarne
    • Chemia kosmetyczna
      • studia I stopnia stacjonarne
    • Dietetyka
      • studia I stopnia stacjonarne
      • studia II stopnia stacjonarne
      • studia I stopnia niestacjonarne
      • studia II stopnia niestacjonarne
    • Elektroradiologia
      • studia I stopnia stacjonarne
      • studia II stopnia stacjonarne
    • Farmacja
      • jednolite studia magisterskie, stacjonarne
      • Jednolite studia magisterskie, niestacjonarne
    • Fizjoterapia
      • Jednolite studia magisterskie, stacjonarne
      • Jednolite studia magisterskie, niestacjonarne
    • Kosmetologia
      • studia I stopnia stacjonarne
      • studia II stopnia stacjonarne
      • studia I stopnia niestacjonarne
      • studia II stopnia niestacjonarne
    • Koordyntor medyczny
      • studia I stopnia stacjonarne
      • studia I stopnia niestacjonarne
    • Lekarski
      • Jednolite studia magisterskie, stacjonarne
      • Jednolite studia magisterskie, niestacjonarne
    • Lekarski (Filia BB)
      • Jednolite studia magisterskie, stacjonarne
      • Jednolite studia magisterskie, niestacjonarne
    • Lekarsko-Dentystyczny
      • Jednolite studia magisterskie, stacjonarne
      • Jednolite studia magisterskie, niestacjonarne
    • Neurobiologia
      • studia II stopnia stacjonarne
    • Ochrona Klimatu i Zarządzanie Ryzykiem Zdrowotnym
      • studia I stopnia stacjonarne
    • Pielęgniarstwo
      • studia I stopnia stacjonarne
      • studia II stopnia stacjonarne
      • studia II stopnia niestacjonarne
    • Położnictwo
      • studia I stopnia stacjonarne
      • studia II stopnia stacjonarne
      • studia II stopnia niestacjonarne
    • Ratownictwo medyczne
      • studia I stopnia stacjonarne
      • studia II stopnia stacjonarne
    • Trener zdrowia
      • studia II stopnia stacjonarne
      • studia II stopnia niestacjonarne
    • Zarządzanie Ryzykiem Zdrowotnym
      • studia II stopnia stacjonarne
    • Zdrowie publiczne
      • studia I stopnia stacjonarne
      • studia I stopnia niestacjonarne
      • studia II stopnia stacjonarne
      • studia II stopnia niestacjonarne
  • Limity
  • Aplikuj online
  • Kontakt
  • Więcej
    • Deklaracja dostępności
    • Usługi informatyczne
    • BHP/Pierwsza pomoc
    • Wsparcie psychologiczne
    • Studenci z niepełnosprawnościami
    • Ubezpieczenie studentów
    • Biblioteka
    • Życie studenckie
2025-05-282025-05-29
Wydarzenia

V Śląsko – Zagłębiowskie Forum Edukacji Zawodowej

27 maja 2025 r. w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu odbyło się V Śląsko – Zagłębiowskie Forum Edukacji Zawodowej “Projektowanie kariery przynosi sukces”.

 

Uczestnicy mieli możliwość wsiąść udział w wykładach jak również odwiedzić przygotowane:

– Wyspy Zawodowe poświęcone różnym branżom, możliwościom rozwoju, nowym technologiom

– Targi Pracy, Przedsiębiorczości i Ekonomii Zaplanowano umożliwiające poznanie możliwości zatrudnienia, budowania ścieżki kariery i awansu zawodowego

– Targi Edukacyjne, gdzie można było poznać oferty edukacyjne uczelni oraz warunki rekrutacji na wybrane kierunki.

 

Ponadto w trakcie forum wręczono uczniom CKZiU nagrody w kategorii – „Zawodowiec Roku 2025” oraz  nadano CKZiU Certyfikat i wręczono statuetkę „Szkoła – Kreator Zdrowego Żywienia”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kandydat Kandydat

Portal rekrutacyjny Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach © 2025

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.